7 februarie 2008

ELENA UDREA - MINISTRU AL JUSTITIEI


Pentru ca Guvernul sa joace in echipa completa, ii propun premierului Calin Popescu Tariceanu sa lase la o orgoliile si culorile politice si sa o nominalizeze la Justitie pe stimabila Elena Udrea. Nu ar fi o alegere buna? Eeeeee :)) Daca ne luam dupa ce zice media despre fosta liberala, transformata in pedista si acum in pedelista ea e "cea mai buna" ("avocat de succes", "cariera universitara de invidiat", "o moralitate nestirbita" "carisma"). Pun pariu ca presedintele Basescu nu ar mai avea nimic de obiectat la o asemenea eventuala nominalizare.
P.S.: Fostii mei colegi de la "Interesul Public" sunt din ce in ce mai interesati de blogul meu. Lucru care nu poate decat sa ma bucure, mai ales ca-mi fac gratuit publicitate in paginile ziarului si pe net. Insa observ o maniera oarecum "originala" in care imi interpreteaza postarile si contextul in care acestea sunt incluse in paginile ziarului. Las la o parte modul in care mi-au publicat in ziar postarea de pe blog privind anuntul DNA de a-l urmari penal pe seful Postei Dan Mihai Toader. Insa nu pot sa ma abtin sa nu comentez titlul sub care a fost comentata postarea din data de 5 februarie a.c., referitoare la decizia Curtii Constitutionale vizand numirea Noricai Nicolai: "Jurnalistul Ovidiu Zara a pierdut un pariu cu el insusi".
Stimati (fosti) colegi, la urma urmei nu numai eu am pierdut! Romania intreaga a pierdut! Interesul public (nu ziarul) a avut de pierdut! Si asta din cauza manierei "originale" in care, atat Curtea Constitutionala, cat si presedintele Traian Basescu, au interpretat litera si spiritul Constitutiei in privinta nominalizarii Noricai Nicolai.



Un comentariu:

Anonim spunea...

elena udrea nu e o alegere rea dar eu l-as pune in locul ei pe cioaca. Go Zara. Alex