7 mai 2008

CAUT AUTOTURISM "OPEL CORSA" CU NUMARUL DE INMATRICULARE B 085969

Joi, 24 aprilie a.c., am primit un telefon de la Ioana Maria Vlas. Tocmai iesise din operatia de glaucom pe care o efectuase la o clinica privata de oftalmologie din Capitala. In calitate de jurnalist care a studiat in amanunt afacerea FNI, am fost rugat de fostul presedinte al SOV Invest sa avem o intalnire a doua zi, la ora 11. Asa ca vineri, 25 aprilie a.c., m-am prezentat la ora stabilita la imobilul Mariei Vlas, situat in apropiere de Primaria Sectorului 3, impreuna cu colegul meu de la cotidianul "Curentul", Alexandru Musaliu. Dupa o discutie de peste doua ore, in momentul in care am iesit din blocul Mariei Vlas, am observat trei indivizi care aveau un comportament "neobisnuit". Vazand ca am sesizat prezenta lor, cei trei s-au "tirat" rapid in directii diferite. Desi mirosisem ca baietii sunt pusi pe filaj, ne-am imbarcat in masina cu gandul sa ne indreptam catre casa. Numai ca, la un moment dat, am observat ca unul dintre indivizii "dubiosi" care cu cateva minute inainte se arata interesat de vizita noastra la Maria Vlas era ascuns dupa un imobil si, urmarindu-ne atent traseul pe care-l urmam, gesticula si raporta pe telefonul sau mobil miscarile noastre. Am oprit brusc masina in mijlocul drumului, langa individ, avand de gand sa-l intrebam ce doreste. Numai ca omul, un individ la circa 45-50 de ani, imbracat sport si grizonat, vazand ca avem de gand sa-l interpelam, a rupt-o efectiv la fuga spre locul unde il zarisem la iesirea din blocul Mariei Vlas. Ne-am suit in masina, am intors in mijlocul drumului si i-am luat urma. La un moment dat, omul s-a atuncat pur si simplu intr-un automobil marca Opel Corsa, de culoare argintie, care tocmai intentiona sa intoarca grabit in mijlocul drumului pentru a ne lua urma. La volanul masinii respective, cine credeti ca era ? Unul dintre ceilalti doi indivizi pe care-i observasem la iesirea din blocul Mariei Vlas. Sesizand ca am fost mai rapizi si le-am luat urma, oamenii au abandonat ideea de a ne urmari si au demarat in tromba. Au trecut pe rosu, intrand pe o strada cu sens interzis ... La un moment dat, le-am pierdut urma, dar dupa cateva zeci de secunde am reusit sa recuperam distanta si sa ajungem aproape bara la bara in spatele automobilului "buclucas". Spre stupefactia noastra, am observat ca tipul grizonat din dreapta profitase de cele cateva zeci de secunde in care pierdusem urma masinii si disparuse in neant. Am continuat sa urmarim automobilul suspect, facandu-i si poze cu telefonul meu mobil (vezi foto). Panicat ca-i tinem urma, soferul automobilului a inceput sa butoneze telefonul mobil in timp ce gonea cu 120 km/ora. Am fost o cursa nebuna de urmarire, intr-un trafic infernal, cu multe treceri pe culoarea rosie a semaforului si cu depasiri extrem de periculoase, care a durat vreme de circa 20 minute, pe traseul str. Parfumului, Hala Traian - zona Udriste - Universitate - bd. Kogalniceanu - Piata Operei - Facultatea de Medicina. La semaforul de la Leu am decis sa abandonam "obiectivul", nu inainte de a-i face cu mana individului de la volanul masinii suspecte.
Acasa am cautat in baza de date a Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, daca autoturismul "buclucas", avand numere de inmatriculare provizorii (cu mentiunea "SC Radacini SRL" pe suportul placutei de inmatriculare) era asigurat. Asa cum banuiam, masina nu figura in baza CEDAM. Culmea e ca numarul de inmatriculare respectiv (B 085969) nu figureaza nici in baza de date a Politiei Rutiere. A cui sa fie oare masina? Astept raspuns!
P.S.: SRI zice, prin vocea purtatorului de cuvant, Marius Bercaru, ca nu-i apartine autoturismul (cica daca ne-ar fi urmarit ei nu am fi observat!)

Niciun comentariu: