24 octombrie 2007

BECALI, DE 3 x BLASFEMIE

M-am certat de multe ori cu amicii mei din cauza lui Becali. Am zis intotdeauna ca "nea Gigi" e un bun crestin. Am mizat intotdeuna pe buna lui credinta. Nu ca l-as fi votat. Insa ca orice muritor, ma gandeam ca oricat de hot ar fi Becali asta, in momentul in care vorbeste despre Dumnezeu si pomeneste si numele parintilor sai, nu poate minti. Credeam ca tot mai are ceva sfant in el. Spre surprinderea mea, azi, am constatat ca Jiji din Ghencea nu e decat un neisparavit, o hahalera. Asta seara cautam pe net comentarii despre meciul Stelei de la Sevilla. Si am dat de un site (http://www.220.ro/Banc_cu_Becali-15558.html) care gazduia una dintre "reprezentatiile" televizate ale ciobanului din Pipera la emsiunea "Miezul Problemei" realizata recent de Madalin Ionescu la postul patronat de "Chemichal Brothers" Am ramas stupefiat. Gigi, cu zambetul pe buze, spunea ... (cica) un banc. Sinistru!
"Moare Gigi Becali si ajunge in Rai. La poarta Raiului, era Sfantul Petru. Gigi, ii spune ca e Becali si ca a fost chemat de Dumnezeu in Rai. Sfantul Petru ii spune ca trebuie sa stepte un pic ca sa verifice. Dupa ce verifica, Sfantul Petru revine la poarta Raiului si ii comunica patronului din Ghencea ca nu e pe lista Raiului. Gigi, nervos, insista. Sfantul Petru merge la Dumnezeu si ii comunica ca a venit Becali in Rai. La care Dumnezeu replica: Nu are cum sa fie asta Becali, ca eu sunt Becali!".
SINISTRU, SINISTRU, SINISTRU!
De 3 x blasfemie!
Doamne, in ce tara de rahat traim!

P.S.: Gigi, daca esti barbat, astept sa ma dai in judecata pentru insulta si calomnie.

Niciun comentariu: