24 octombrie 2007

CUM, DE CE SI CINE A FOST INTERESAT SA APARA SECRETARUL GENERAL AL PIN, VALI BORDEI, IN TOPUL LAUREI ANDRESAN PUBLICAT IN "CLICK"

Am citit azi ce a scris vietatea (ca vedeta nu pot sa-i spun, eventual as putea sa o cataloghez c....a) numita Laura Andresan in cotidianul "Click". Zicea fatuca (care se crede ziarista, desi profesia ei e alta) ca in viata ei a existat un anume barbat. Este vorba Valeriu Bordei (secretar general al PIN), pe care vietatea l-a clasat pe locul 6 in Top 10 al barbatilor care ar fi trecut prin patul ei. Toata lumea a luat de buna ce a scris vietatea. Chiar si amicii lui Vali. Asa ca bietul om (care mai e si casatorit, destept, si nu are obiceiul sa se duca la curve) - pe care-l cunosc si imi e bun prieten - a fost tachinat toata ziua cu tot felul de glume proaste. Normal, ca la urma urmei a fi macar banuit ca ai facut sex cu vietatea nu e o fala...
Sa va spun de fapt care este adevarul. Ca sa va dati seama ce murdarii exista in Romania.
Povestea in care Vali Bordei a devenit "erou" peste noapte are o fata ascunsa. Una politica. Despre ce este vorba: Top 10 al barbatilor pe care Laura Andresan sustine ca i-a avut in viata ei, a fost gata de saptamana trecuta. Si nu a fost scris de Laura Andresan, ci de o fatuca de la "Click", care nu facut decat sa noteze aberatiile vietatii. Vali Bordei a aparut in acest clasament in ultima clipa. Motivul: in calitate de secretar general al PIN, Vali a intrat in Biroul Electoral Central. Asa ca exista riscul sa strice multe jocuri. A si fost atentionat "sa-si bage mintile in cap". Adica sa renunte la a mai face parte din BEC. Numai ca Vali nu a cedat "sugestiilor". Asa ca Top 10 a fost schimbat in ultimul moment. Cu acceptul sefilor de la "Click" (care in mod normal urmaresc doar profitul; adica sa-si vanda gazeta). Ca atare, a aparut si Bordei in clasament. Normal, nu? Daca tara o cere? Un nene (nu spui cine!) m-a sunat azi sa ne intalnim. Zicea ca are ceva important sa-mi zica. M-am intalnit cu el si mi-a zis. Anume ca o persoana cu ceva notorietate (nu spui inca cine!) a cotizat cu o suma consistenta pentru ca Vali Bordei si alte persoane publice (de exemplu Ioan Rus, care este o "victima" mai veche a Laurei, din perioada BRS) sa apara in acest Top10 al vietatii care se da ziarista. Ca sa ma convinga ca povestea e reala, persoana cu care am discutat mi-a pus la dispozitie sa ascult si anumite inregistrari ale unor convorbiri telefonice in care se punea la cale aceasta marsavie. Nu e acum momentul sa spun numele personajului care a finantat afacerea, nici sa public o parte din inregistrari (eu baiat destept am inregistrat cu telefonul mobil) si nici sa dezvalui cine si cat a luat ca sa finalizeze aceasta murdarie. Astept campania electorala!
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul - vorba lui Mircea Badea. Sa auzim numai de bine!

Niciun comentariu: